Post by puretabgacar on Feb 9, 2022 18:08:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Combat: War Planes Online ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Combat: War Planes Online IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar många primogems ▞▞▞
▞▞▞ Sky Combat: War Planes Online 2022 version ▞▞▞
Detta är ett fantastiskt spel. Men du måste spendera en förmögenhet med riktiga pengar för att få nya plan vilket jag inte är villig att göra. De 2 spellägena är repetitiva. Jag kommer att spela detta då och då för att döda tid, men som jag sa för att få nya saker måste du gräva mycket i din plånbok. Tack utvecklare för att du svarade. Jag kommer att justera mitt betyg efter vad uppdateringarna löser.
DET ÄR SÅ BRA!!!!!! Så rekommenderas!!! Jag älskar det här spelet!!! Mitt enda problem är att det är svårt att få fler plan. Vänligen gör dem billigare.
Har definitivt potential men lite för långsamt tempo och ljudeffekterna är de värsta fienderna.. grafiken är inte så spännande..kontrollerna är dock bra...huvudproblemet är ljudeffekterna de låter för gamla..om du vet vad jag menar...och grafiken verkar bleka...men jag tror definitivt att ljudeffekterna är huvudproblemet här
kan inte ens ge 3stjärnigt på grund av dåligt kontrollsystem av flygplan..annars var spelet bra...måste förbättra planets kontroll som andra spel...
Sky Combat: War Planes Online Akcja jmj
Älskar kontrollerna utan fördröjning och det är ganska enkelt att spela 5 av 5 bra jobb. Jag förregistrerade mig och förväntade mig bra saker och jag fick dem.
Tja, jag älskade spelet till en början men när du kommer till en högre nivå blir plan mer irriterande och målsökande misslar är INTE korrekta alls, det slösar bara bort min tid och det kostar bara för mycket
spelet har bra mekanik och enkla kontroller men det tråkiga är att de flesta flygplan köps från guld, bättre missiler och kanoner också, det är ett jäkla P2W-spel!!!
Wow, men kontrollerna är inte bra snälla ge alternativ för kontroller som normala kontroller och simulering också jag ger det 5 stjärnor eftersom spelet är coolt, snälla förbättra det era dårar 😜 😂😎 förlåt men förbättra
Kul att flyga
Det verkar finnas en bugg där markutrustningen inte kan förstöras. Jag kommer bara att höja betyget om: 1. Utvecklarna förklarar vad problemet är 2. Utvecklarna kan tillhandahålla en tidslinje för en fix
SHEEESH det här spelet är fantastiskt och det har fantastiska flygplan men det föreslår ett billigare pris för vissa flygplan som f-4 phantom men det var allt jag hoppades att detta hjälpte
Behöver fler uppdateringar!!! 1> Möjlighet att ändra kameravy mellan första person och tredje person. 2> behöver skvadronalternativ som klaner. 3> chattalternativ för wingman/lagkamrater. 4> fler stridsflygplan måste inkluderas. 5> lägg till fler kartor.
Först och främst är öppningen av lådorna riggad, den värsta öppningen jag någonsin sett, kan aldrig få bra belöningar, det är som att de vill att du ska spendera pengar, bara tre kartor, bara två spellägen, bra spel men jobba på det... .Tar bort
Jag skulle ge den här appen 5 stjärnor för spel, grafik och realism, men kartorna är buggiga (ön dyker inte ens upp längre), betalinnehåll är GALET dyrt och det lokala samhället kan aldrig komma i kontakt med utvecklarna om buggar och snabbkorrigeringar. Lite polering och det här skulle vara ett 5-stjärnigt spel enkelt, många av FB-gemenskaperna har bett om ett klan- eller vännersystem i evigheter nu men som sagt, inga svar.
Är ett väldigt trevligt spel som jag bara kommer att gilla för den kommande uppdateringen. Spelet kan ha alternativ för användning med gamepad, då kommer det att bli det bästa flygplansspelet någonsin för mobila enheter... trots allt är det ett väldigt coolt spel tack... ..👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Ok..BEHÖVER tiltkontroll snälla..skins ger inga som helst förstärkningar en kostad riktig valuta.. värdelös...cockpitvy med zoomfunktioner..och piloter med boostar också..står inte ut för ett nytt spel för mig, tack.
De initiala utsikterna var mycket dåliga. Redigera tidigare uttalanden om spelet Belönar henne blir bättre lättare att få guld fortfarande svårt att få flygplan.
det har gått nästan 2 år som jag installerade det här spelet, men det är väldigt tråkigt eftersom det bara finns två spellägen, men anledningen som ges är precis densamma, det här spelet har precis släppts, spelet rekommenderas inte, tråkigt !!
Vänligen lägg till support till gamepads... Jag gillar spelet men utan gamepads-stöd kan jag inte ge fler stjärnor.
Härligt spel för grafik, ljud och att vara verklig men behöver fler spellägen och utrustning och kartor. Fånga definitivt flaggan, gör det spelläget tack.
det här är ett beroendeframkallande och roligt spel men jag upplevde att uppdragsmenyn inte fungerar bra (totalt tomt) och kan därför inte göra anspråk på belöningar. annars fungerar stridsspelet bra. snälla hjälp. tack
Car Driving School : Car Games Dobrodružné xoo
Mitt konto kopplat till google startar inte automatiskt. Det fortsätter att starta ett nytt spel och jag vill inte att detta ska sparas som mitt konto av misstag så snälla fixa detta utvecklare. Jag kommer att gå tillbaka till 5 stjärnor när detta är fixat. Den bästa REALISTISKA luftstriden.
Spelet har fina kontroller och en bra känsla. Spelet behöver fler plan fördelade genom hela spelet för att ge incitament att fortsätta spela.
Grafiken är riktigt bra, spelet är bra men kontrollerat kan justeras. Resten av spelet är superrepetitivt och betalar också för att vinna. Det är verkligen svårt att med bättre plan/uppgradera nuvarande plan och vapen. Borde vara mer balanserad med fler spellägen också.
Om jag kunde ge 3 och ½ så skulle jag göra spelet bra men det har många problem som kommer med som t.ex. bloss som inte fungerar och radar som slumpmässigt stängs av och om du vill ha ett superrealistiskt spel är det inte det, hyggligt realistiskt men hastigheter och sättet som bloss fungerar på är inte rätt lika bra som missilhastighet men om du har mycket tid att döda och vill mala ett mobilspel är detta definitivt rätt väg att gå om du älskar flyg
Riktigt trevligt spel jag älskar det, men när jag köpte vapen kan jag inte välja dem i andra flygplan förutom det som jag fick det från kan du snälla låt oss välja dem i alla flygplan tack
Under ganska lång tid har jag stött på problem angående krascher i det här spelet, när jag startar min match så kopplas den från spelet inom några sekunder och går tillbaka till huvudskärmen... vänligen fixa det!
Bra, men gör det möjligt att automatiskt centralisera planet efter att spelet startar
Spelet är fantastiskt grafiskt sett men kontrollerna är fullständigt skräp, spelet behöver desperat ett alternativ för att invertera kontroller
Sky Combat: War Planes Online Actie bzs
jag köpte en 49 pesos i utbyte mot 20000 mynt och ytterligare 49 pesos för uppgraderingspoäng och det laddade min mobilladdning men jag fick inte varan jag har redan skickat ett e-postmeddelande men det finns inget svar
Det här spelet ser så coolt ut att jag älskar spelet. Spelgrafik, spel, styr allt och all grafik är fantastisk. Spelet är också bra. Kontrollerna är så bra som en glass!!! Kan du lägga till en förstapersonsvy också på v.4.0
Faktiskt ett bra flygplansstridsspel. Men många buggar och problem med serveranslutningen. Och även att öppna en låda/låda är väldigt svårt att få bra föremål. Även spendera mycket guld. Vänligen öka fallhastigheten för lådan.
Bra i spel, ur tredjepersons perspektiv, måste ha och i sittbrunnsvy för att kunna växla mellan de två perspektiven så skulle det vara enastående.
Ok grafik, jag gillar inte kontrollerna. De är för lösa. Avinstallerad.
Det är ett fantastiskt spel och engagerar dig verkligen. Den enda nackdelen är att uppgraderingen går väldigt långsamt utan att du spenderar pengar. Hoppas de kan förbättra det annars är det ett fantastiskt spel
Vänligen fixa att jag inte kan komma in i spelet. Jag laddade ner och det sa vänligen kontrollera din internetanslutning men inget är fel med min WiFi och den har bara fastnat på laddningsskärmen.
Varning! Extremt tidskrävande!! Du kommer att ha roligt i timmar när du spelar den här saken. Jag är inte mycket för flygsimulerade spel på grund av bristande realism, de fick det rätt med den här. Fortsätt så!