Post by puretabgacar on Feb 9, 2022 18:20:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset udholdenhed hack ▞▞▞
▞▞▞ Battle of Warships: Naval Blitz 2022 version ▞▞▞
Spillet tillader unfair mods; hurtig brand, uovervindelighed osv. Gameplay og kontrol er bedre end lignende platforme. Godt udseende. Kan nyde udfordringen med at tjene dig igennem spillet, eller betale for at vinde. Men at udfordre uovertrufne modstandere bliver trættende og mister interessen, så der bliver ikke engang betalt for Premium-kontoen.
Battle of Warships: Naval Blitz Laga oand
I mine dage med at spille dette spil, var jeg meget tilfreds med alt gameplayet, matchmaking og ressourcerne. Det eneste, der forstyrrer mig, er prisen, du skal betale i spillet for skibe og/eller andre ting, og den tid, det tager at få tingene gjort. Sidst jeg downloadede spillet, blev alle data skyllet ned i toilettet, så jeg giver det tre stjerner. Hvis jeg får min konto tilbage, kan jeg lige så godt have en anden stjerne.
Fantastisk grafik, den eneste klage, jeg har, er alle fejlene, meget uretfærdigt, hvordan torpedoer kommer ud af ingenting, eller endda fra sten og dræber dig, eller nogle gange skyder du skibe, og der sker ikke noget med dem, gør det frustrerende, og hvis du ikke gør det bruge penge er det næsten umuligt at vinde.
Fantastisk spil, men jeg bøvler med at gemme dine køb. Jeg foretog 2 køb for 1400 platinstykker, og efter et problem med min telefon var jeg nødt til at nulstille den til fabriksindstillingerne, så geninstallerede jeg alle mine apps igen, bortset fra dette spil, jeg genskabte mine fremskridt i alle andre spil siden de gemmer alle deres data på google "spil spil". Alle mine køb er spildt!!
Jeg er nødt til at give dette spil en 3. Hovedsagelig fordi alle andre har det samme skib som mig, men jeg kan ikke opgradere min HP på mine skibe højere. For eksempel: min super alice HP er maxed til 271.000. Hvor andre spillere super alice er på 302.000 HK. Min yamato er på 247.000 HK, hvor andre spillere er på 277 til 288.000 HK. Andre ord, jeg synes ikke det er fair at spille, når du ikke kan opgradere yderligere. Alle mine skibe er maxed. Jeg ville ønske, jeg kunne opgradere mine skibe.
Spillet er meget vildledende siger intet om at få adgang til og oprette filer på dit Google Drev. Pas på, tjek din Google-konto og app-adgang
Jeg elsker dette spil. Men jeg har brug for en offline multiplayer-tilstand, så jeg spiller med mine venner. 😡😡
Battle of Warships: Naval Blitz Akční mphf
Du har et godt spil her, men jeg giver 1 stjerne af nedenstående grund: Containere har en infomeddelelse, der fortæller, at de giver varer "OG" valuta og måske har en chance for at vinde skibe baseret på typen af container, der er åbnet, men alt jeg få fra containere er kontant "ELLER" guld. Løs enten denne tvetydighed ved at opdatere meddelelsen, så vi ikke har forhåbninger, eller løs problemet ved at give passende belønninger. Det er virkelig ikke fair!!
Spillet var bedre, da hangarskibet sendte fly i enkeltstående fly. Det ville være rart at få det tilbage i stedet for de nye rediculas-ting, I tilføjede. Men hvis der var en mulighed for at skifte det fra grupperne til ental, ville jeg sætte stor pris på det. Tak og ret venligst dette.
Jeg kan lide at spille dette spil. Jeg tror, jeg har betalt omkring 15 schweizerfranc i de sidste 3 dage. Selv jeg købte skibet, skal stadig betale for holdbarheden. Hvis du ikke har guldmønter, venter du enten eller køber dem. Med den nye opdatering fra i går kan du ikke opdatere alt sammen! Du skal vente på, at den første opdatering er færdig, ellers skal du betale igen! Det er godt at tjene penge, men ikke sådan her. Så jeg er ude, og du mistede én person.
Jeg vendte tilbage til dette spil efter 2 år, og spillet har været stærkt nervøs. Slibningsprocessen tager længere tid nu, Reparation, hastighedsforøgelse og ildslukkeren har en nedkøling nu. Og du kan ikke opgradere flere ting på én gang. Andre ting at bemærke er, at der ikke er nogen rapportfunktion, hvis nogen er super giftig, nogle gange registreres skaden ikke, og autobalancering er stadig skrald
Spillet minder meget om World of Warships. Det er rigtig sjovt at spille. Men... reparationssæt og ammunition er alt for dyre. Bare at spille et bestemt skib vil hurtigt opbruge dine midler og guld. Ingen måde at spare op til at købe andre skibe. Jeg vil spille indtil jeg er knust... så går jeg videre til et andet spil
Jeg elsker det så meget. Det er et af de bedste slagskibsspil bortset fra én ting. Jeg har set i "World of Battleships blitz" der er etager. Tiers betyder, hvor godt skibet er. Her kan et niveau 100000000-niveau være din fjende, og så er mig 00.1-niveaufyren her. Et skud og jeg er død. Pls lav en del, hvor skibe på samme niveau kommer i kamp.
Dette er et godt spil, men jeg sætter 4 stjerner, fordi jeg ikke kan chatte med venner og fjende, og spilprocessen tager meget tid som 2 minutter, så løs problemet Det vil være taknemmeligt
HACKERE. Der er ligesom 3 generiske mods, som folk bruger. Udviklere, download dem og riv dem fra hinanden. Gør det sådan, at serveren skal kommunikere hver genindlæsning med nøjagtighed til skibsklassen. Sørg for, at skibene har ramte kasser. Nyt timersystem kan også nemt undgås af nævnte hackere.
Dette spil skal opdateres, fordi den sidste opdatering var i marts 2020, du skal forbedre dette spil, og det er min bekymring.
dette spil har brug for et bedre match- og balancesystem, jeg var i en kamp med denne ene person, som tog lidt skade af 3 af mine holdkammerater (alle tre skød ham/hende) og sænkede dem alle sammen af ham/hende. torpedoerne er ubrugelige, medmindre du kommer ved siden af dit mål, fordi de bevæger sig alt for langsomt. også parrer den dig i kampe 5/6 vs 7. Plus den bliver ved med at slette mine data, og selvom jeg tilsluttede den for at spille spil, gemmer den stadig ikke mine ting.
Det var sjovt, indtil jeg kedede mig... Nu afskibes. Ingen spiltilstande. Ingen cool grafik. Ingen begivenheder.. TILFØJ DEM FOR FÆLLESSKABETS SKYLD
Dette spil er grest, men mit eneste problem det tog dage at opgradere et skib, og du vil måske heller ikke øge skaden og rustningen af Destroyers, fordi det ikke kan kæmpe tilbage mod super slagskibe som Yamato eller Bismarck og den eneste chance det fik er at bruge torpedoer, som er den eneste bevæbning, der er svær at ramme. Jeg håber du giver en opdatering til dette.
Fedt
Er det mig, eller AI er bare for op? Hver gang jeg køber et nyt skib. Fjenden ville bare magte mig. Juster ai Sværhedsgrad indstillet til skibets aktuelle effekt. Og mens fjenden Ai er en godt strategisk flåde. Mit Ai-hold er bare en flok idioter. Skiftet til 2 stjerner. Ai sigter åbenbart kun mod mig. Torpedoer ud af ingenting.
Og da jeg ikke længere spiller spil, skal du refundere mine køb. Ikke flere penge fra mig. TID TIL AT SLETTE SPIL. spillet gemmer ikke automatisk korrekt. tabte penge, niveau, skibe. det er altid skræmmende med halvrøv spil nu om dage. Vil du miste ting, du har betalt rigtige penge for? Vil du miste fremskridt? Og for at svare angående dette spil. Svaret er JA. DOWNLOAD IKKE DETTE SPIL.
Tre stjerner, hvorfor? Det er fordi kampsystemet er rigget, enten mit hold eller fjenden bliver som en level 158-spiller, og det er den ultimative grund til, at vi altid taber. Ret denne uretfærdige matchmaking, og jeg vil overveje at give dette spil de resterende to stjerner...
Opdateret på reglerne. Grundlæggende regler: 1. Indstil 4 spilniveauer, som folk kan deltage i baseret på deres brugerniveauer: 1 til 10, 11 til 30, 31 til 50 og >50; 2. lavere niveau brugere kan vælge at spille et niveau op; 3. de gennemsnitlige niveauer på begge sider af spillet skal være tæt på. 4. Skibstypen på begge sider skal være jævn. Fantastisk spil 5-stjernet bortset fra teaming-algoritmen. Det dræber spillet (ned til 3 eller 2 stjerner nu for ikke at rette det). Der er ingen sjov på et jordskredsløb at vinde eller tabe, eller folk overgiver sig. Det burde være en simpel regel, men hvorfor er det ikke blevet rettet.
Okay dette spil er godt. Realistisk fysik. Skal estimere sigte, hastighed og tid det vil tage at nå skuddet, for både hovedbatteri og torpedo. Jeg kan lide det. Det samme med transportøren, skal øve dig, men når du mestrer det, kan du gå banzai ved hjælp af en transportør. Men der tilføjes for meget, hver gang jeg afsluttede en kamp, så min telefon endte altid med at gå ned, men hvorfor jeg har brug for.at se annoncer (for videokasse og guld), står der altid ingen tilgængelige annoncer. Men alt i alt er det meget godt. Bedst anbefalet
Bubble Shooter Casual dqc
Fantastisk spil, men du skal have i stedet for niveau op for at låse op for forskellige og derefter give penge (i spillet) bare vælg en. Og gør venligst yamato fri, jeg vil bare have det
Det tager for lang tid at bygge dit skib op, medmindre du ønsker at bruge penge, dem der har, har du ingen chance for at blive i live længe. Ville være et fantastisk spil, hvis det ikke tog $$$$$ at bygge dit skib op.
Battle of Warships: Naval Blitz Δράση fxto
Dette var et godt spil, jeg har spillet over et år. Men siden sidste opdatering gik den ud. Med afkølingsperioden efter din skibsreparation gør det det umuligt at fortsætte med at spille, når du er 2 mod 1 eller 3 mod 1. eller sidste skib tilbage på dit hold. Selv med et premium-skib med fuld spec. Hvis din oversvømmelse og dette sker, kan du ikke engang reparere, og du venter bare på at synke. Det er det samme med, hvis du brænder. Denne opdatering har virkelig forstyrret mange langtidsspillere.
Dette spil har god grafik. Men det største problem er ubehageligt. Når jeg begynder at spille dette spil, så fandt jeg min fjendes båd meget bedre end mig. Eksempel: Når mit niveau er 8 og bruger niveau 8s båd, men min fjende brugte niveau 18 eller 16 båd. Et andet problem der, når jeg spinner for båd, men de (spil) giver mig nogle dollars eller guld. Jeg spinder mere end 200 gange. Hvis problemerne ikke er løst, afinstallerer jeg dette spil om 10 dage.
var et godt spil. men beholderne stinker, jeg brugte godt 30 dollars på dette spil til platnum og fik det samme tak igen og igen og igen. så når jeg åbner guldbeholderen, får jeg det samme igen og igen. som er 2000 guld!! som er tyr. dette spil skal have noget i sin programmering, der gør det umuligt at komme foran eller vinde. selv med betalt præmie. service... hvad er sagen med det. dem, jeg ser her, som faktisk er i stand til at komme videre, er dem, der snyder eller hacker spillet.
Jeg nyder virkelig dette spil. Jeg er virkelig glad for, at hvis den afinstalleres, så bliver alle dine fremskridt gemt. Det faktum, at der er gået over et år siden den sidste opdatering, er helt rystende. Chat-systemet er latterligt, i det mindste censurere spillernes chat. Du burde ikke være i stand til at bygge til det mest magtfulde skib i spillet og så ikke det 3., latterligt. H41 har aldrig eksisteret!!! Rodney i det virkelige liv er bedre end alle versioner af Hood, men er en lv-9, når Hood er niveau 37.
Dette spil er sejt, jeg kan godt lide at spille det, men én ting er, når vandet er længe, er det ikke godt, og vandkvaliteten, når fjendens afstand er flad, er det derfor, jeg halter med vandkvaliteten, men det er sejt, jeg håber det spilopdatering som World of War, send den fede kvalitet
Jeg hader dit spil! Jeg købte shinanoen for rigtige penge... Og jeg kan ikke ramme et eneste skib med den. Mit fly... Det er bare sindssygt! Jeg trykker på fjendens skib, men fjenden kører væk og... Du forstår min pointe. Det er bare dumt det du gjorde. ÆNDRE DET! og jeg vil spille igen. Min pointe er, at flyet skal låse på målet for at ramme det.
Ok ny anmeldelse. Fantastisk spil..... har spillet i et stykke tid har brugt mindre end $10, og jeg klarer mig godt. Ikke en løn for at vinde overhovedet. Opgraderinger kan tage lang tid, men nemme at fremskynde med guld. Guld let at få, hvis du ikke har noget imod at se et par videoer. Jeg beholder denne og vil nu ikke have noget imod at bruge nogle penge .... ikke at man skal bruge bare ikke noget imod at bruge på fantastisk spil. Grådighed ser ud til at have savnet denne udvikler. Hilsen Dave
Spillet er fantastisk. Grafikken er meget cool, og gameplayet er virkelig glat, men det feking dunkerique!!! Jeg har åbnet containere i lang tid, og det stopper altid ved pengeautomaten bare for at dunkerique, idk om det er en fejl eller bare held... Tilføj nogle flere skibe. Bortset fra det er det fantastisk!
Det er et meget nemt spil at spille og forstå, men jeg føler, at der skal tilføjes tags eller "flåder" til spillet og en gang om måneden afholde en slags turnering for at se, hvilken flåde der er den bedste i verden. Dette ville være en fantastisk tilføjelse til dette allerede herlige og fejlfrie spil.
Der var lige en Musashi på mit sidste spil, der kørte 200 knob. Han kørte forbi vores flåde 15 sekunder efter spillet startede. Det er en snyd. Træt af skibe, der ikke tager skade. Stop deres skibe døde, så dine granater ikke rammer dem alle, deres rammer dig tho. . Jeg har et par år i dette spil, og jeg er oppe på niveau 74. Er I folk, der kører dette spil, der vil GØRE NOGET VED DETTE DET SUGER!!! Eller er det bare en cash cow 4 i fyre nu ?? Ingen nye skibe i 2 år! Ingen nye kort!! Denne SUX!!!!
Spillet er anstændigt med et par ru kanter, men det er svært at spare penge nok, da du ikke får meget ud af en kamp og skal bruge en masse af dem på ammunition Desuden stødte jeg på en hacker, der brugte en shimikaze destroyer, jeg var i en tirpitz med en yamato ved siden af mig med HAN skaller lastet, og hans helbred ville ikke gå ned. Jeg broadsides ham omkring 3 gange, faktisk dræbte han på en eller anden måde næsten mig, hans navn var "dm..."
Det er for dårligt at vente 1-2 timer på, at mit skib er klargjort efter en kamp. Reducer tiden. Ingen har så meget tid til at komme tilbage og spille spillet. Clash of clans har mange maksimale brugere på grund af denne lange ventetid. Når de reducerer tiden, var det sent.
Mangel på kort og ikke nok taktisk gameplay, det er det samme kort, og det eneste spillere, der bliver opgraderet, er skibet
Spil er sjovt, men hvis du tænker på at købe for at slippe af med annoncer, gør det det ikke. Skal også slippe af med snyderne i dette spil. Nrpok. & jogador er mennesker, der hacker spillet og har uretfærdige fordele. Næsten ingen skade, når du rammer der skibe. De genoplader øjeblikkeligt, skød rundt om hjørner, det er ærgerligt at vide, at du ikke kan vinde, når hele det andet hold er fyldt med dem.
Jeg hader det så urealistisk Men grafikken er god, men FLYEN Når du sender til koordinationen, er flyene, der bare passerer på øerne, ligesom magi, og der som et spøgelsesfly, der kan gå ind på øen, og ankoren, vi har brug for, hjælper en ankor ankor for at stoppe easyliy ok skal du tilføje det til spillet
Mehhh.. På et tidspunkt overvejede jeg at købe ting..men dette spil mangler MMO...chat..teams...picks...guides...tutorials...og annoncer...annoncer er meget irriterende...jeg vil prøve den anden blitz ved wargaming...og se om den er bedre.. Selvom gameplayet er gentaget...ingen missioner... Kræver masser af udvikling...dette spil lever for 30 år siden før opfindelsen af internettet
Et godt spil
Jeg elsker virkelig dette spil, dets kontroller er gode, dets grafik er også god, det har mange skibe, du er også i stand til at tilpasse dit skib, men vær venlig at gøre det forskelligt fra ægte skibsskind, og plz tilføj North Carolina, Roma-klassen og kms gneisenau klasse slagskibsskib. Jeg anbefaler dette spil fra de der elsker krigsskibe👍.
Fedt spil
Meget flot spil Jeg kan godt lide grafik, og hvis mit netværk er dårligt, men det kommer også meget fine spil 😊😊😊